Selasa, 28 April 2015

ISTIMEWANYA VIVIX SHAKLEE!




 




VIVIX THE BEST!

Thanks to shaklee! Vivix vitamin ajaib ini telah menyelamatkan ramai nyawa dan menjimatkan banyak kos pembedahan. Ianya juga telah berjaya memberi kehidupan baru kepada pesakit-pesakit kronik sebelum ini. Sesuai dengan Tagline nya: “Menjadikan anda 25 tahun lebih muda“, vivix shaklee sememangnya bukan sahaja menjadikan anda 25 tahun lebih muda di luaran, tetapi juga dalaman. Sebab tulah yang sakit pun boleh pulih seperti sebelum nya.

Rahsia di dalam kehebatan vivix ni terletak pada bahan yang dipanggil ‘Resveratrol’ iaitu sejenis bahagian tumbuhan yang dipanggil  polyphenols. Komponen ini mempunyai bahan antioksidan yang sangat tinggi yang mampu memelihara badan daripada kerosakan DNA yang boleh menyebabkan risiko seperti kanser dan penyakit jantung. Resveratrol dijumpai di dalam kulit anggur , kacang dan beri. Tapi yang istimewanya vivix ni Resveratrol di ambil dari 4 bahan yang sukar dijumpai di dunia iaitu:

bahan2 vivix
   1) Anggur muscadine
   2) Polygonum cuspidatum
   3) Lobak ungu
   4) European elderberries

Baiklah, mari kita tengok apa kelebihan vivix shaklee ni.

 

Bagaimana Vivix shaklee berfungsi untuk:

kelebihan vivix shaklee

 

Vivix untuk kencing manis:

Resveratrol di dalam Vivix membantu menghalang rintangan insulin yang membuatkan badan menjadi kurang sensitif pada kesan hormon yang berfungsi mengurangkan gula dalam darah ini iaitu insulin. Rintangan insulin merupakan penyebab kepada kencing manis.

Vivix untuk stroke

Resveratrol di dalam vivix membantu mengurangkan inflamasi, mengelakkan pengoksidaan kolestrol jahat dan menjadikan ianya sukar untuk platlet untuk bercantum dan membentuk darah beku yang menyebabkan penyakit jantung.

" ALHAMDULILLAH, mak saya seorang pesakit jantung yang dah tukar injap , guna injap besi, mendapat kesihatan yang lebih baik sejak amalkan Vivix, darah ok, tak cair tak pekat ! Doc pun puji! My lovely mom's Siti Mariam..."

El'auladhouse

Vivix untuk menurunkan darah tinggi

Resveratrol dalam vivix juga membantu menyelesaikan tekanan darah tinggi (hypertension) melalui beberapa mekanisme. Ia menurunkan keradangan sel ke dalam dinding pembuluh darah dan menaikkan kemampuan pembuluh darah tersebut untuk bertindakbalas dengan perubahan dalam tekanan darah. Tambahan lagi, resveratrol sudah dikenalpasti baru-baru ini untuk menurunkan ketegangan pembuluh darah dan otot jantung yang menyebabkan  hypertension berlaku. Resveratrol juga bertindak didalam sel otak untuk menaikkan tekanan darah yang disebabkan oleh faktor pemakanan atau hormon.


Vivix untuk menghilangkan migrain

Resveratrol dalam vivix mampu menghapuskan H Pylori (iaitu nama saintifik yang boleh menyebabkan migrain) melalui agen keradangan yang dipanggil interleukin-8

Vivix untuk menyokong kesihatan sendi (atau arthritis)

Resveratrol di dalam Vivix shaklee mampu mengubah protein catabolism dan fungsi sendi, dan menghalang stress pengoksidaan dan pembentukan sel mati sendi dan tulang. Secara asasnya,Resveratrol menjaga kekuatan dan ketahanan sendi. Kajian mendapati bahawa Resveratrol menaikkan ketahanan sendi dengan meningkatkan komponen penghasil tenaga di dalam sel sendi dipanggil mitochondria.

Vivix untuk menjadikan anda 25 tahun lebih muda

Kajian mendapati bahawa Resveratrol mampu mengaktifkan DNA SIRT1 iaitu mekanisma biologi yang mampu memelihara badan daripada kesan bahaya dan penyakit2 usia.

Vivix untuk kanser

Resveratrol menghadkan penyebaran sel kanser dan membentuk proses pembunuhan sel kanser (dipanggil sebagai apoptosis).
Apoptosis, (Berdasarkan laporan pada 26 Julai 2008) merupakan komponen yang mampu melindungi sel daripada ‘deoxycholate’, iaitu merupakan sejenis garam yang menyebabkan kerosakan sel dan menyebabkan penyakit. Resveratrol dalam Vivix mampu mengelakkan daripda pembentukan sel mati dan agen pemusnah ‘deoxycholate’ .Resveratrol mampu membetulkan semula selular yang sudah rosak yang menjadi penyebab kanser.

testimoni vivix kanser

 

Vivix untuk mengecutkan tiroid

Kesan Resveratrol dalam Vivix dalam pembentukan sel kanser tiroid mampu membantutkan pertumbuhan sel tiroid sebanyak 12% jika mengambil 50ml Resveratrol.

Vivix Memudahkan perokok berhenti merokok

Vivix membuatkan rasa rokok jadi tidak sedap seperti hempedu.


Vivix untuk menghilangkan resdung

Kajian makmal mendapati bahawa  resveratrol dalm vivix mampu menjadi pilihan pemulihan yang melibatkan steroid untuk merawat simptom, perubatan antimicrobial yang kadang-kadang pembedahan pun tidak boleh lakukan untuk menghilangkan sinus atau resdung.




------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami... Berminat??? Hubungi kami : ;) 
Rakan Shaklee Anda 
 Marzita binti Zakaria
# ummi Els @ ieta # 
Pengedar Sah Shaklee Malaysia 
Shaklee ID [ No : 882012 ]
call/sms/whatsapp/telegram : 017-9040142
email : ietas32@yahoo. com
fb page : Els Aulad House fb : https://www.facebook.com/marzita.zakaria.7

0 ulasan:

Catat Ulasan