Sabtu, 19 November 2016

TESTIMONI HAMIL DENGAN GLA SHAKLEE

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 

dan Salam Sejahtera


Kehamilan merupakan satu anugerah dari Yang Maha Esa yang sememangnya dinanti-nantikan oleh pasangan yang berkahwin. Namun , ada juga yang diuji oleh Allah tidak dikurniakan zuriat ataupun lambat menimang cahaya mata. Pelbagai ikhtiara diusahakan oleh mereka selain daripada BERDOA berterusan mengharap sesuatu keajaiban dari Yang Esa. 

Kali ini saya hanya nak berkongsi pengalaman seorang rakan Shaklee yang telah berjaya hamil dengan pengambilan Set Kesuburan Shaklee sebagai ikhtiarnya untuk mendapat cahayamata. Alhamdulillah, segalanya rezeki dari Allah yang Esa berkat kesabaran dan usaha yang bersungguh-sungguh yakin dengan Kekuasaan Yang Maha Esa.

( Nor Azlina bt Mohd Ali ) 
" Kisah saya bersama set kesuburan...

Kisahnya,saya makan set resdung utk masalah tersebut kemudian saya tambah esp (masalah rambut gugur dan kerap letih ,cepat penat)..pastu GLA COMPLEX (mslh period yg pjg... Kadang tu sebulan 2 @ 3 kali)


Saya konsisten makan supplement tersebut .. 2hari sebelum raya saya period, tp kali ni hanya setitik dua sahaja.. Tp selama 3hari. Saya jadi risau nie (dalam hati.. Eh,tapi takkan kot) saya biarkan dl. Saya stop GLA COMPLEX.

Beberapa hari kemudian perut saya sakit sangat.. Makan ini tak cukup,lapar. Makan lagi lapar.(suami gembira masa tu..katanya, nak jadi gemuk la tuu..sebab awk kurus sangat..basguss laa) Perut saya sakit pedih.. Mcm gastrik. (Tapi asyik kentut 24jam...hahahahaha)

Pergi klinik,ujian negatif.. Tp dalam hati nie.. Lain. Doktor bagi ubat gastrik,saya tak makan.. Gaviscon semua ada.haissss... Saya buang ubat semua.

Selepas seminggu saya p pakar... Pun ujian negatif

Beberapa hari kemudian saya buat ujian sendiri..beli upt senyap2.. Ehehehe.. Malu kalo suami tau.tapi masa nie da delay 9hari..

Ujian samar... Da ade 2line. Tapi kabur..

Saya tunggu lagi seminggu...upt saya jelas kelihatan. Mmg sah saya mengandung... Dengan set subur gla complex + set resdung + ESP

Masa tu..abis menggeletar tangan kaki..
Allahuakbar!!
Mmg x sangka... Rezeki allah bagi.
Mungkin berkat solat tengah malam jugk... "



Alhamdulillah, segalanya dengan izin Allah. diberikan ruang dan peluang untuk kita mencuba, apa salahnya kan kalau kita ikhtiarkan dulu. Yang penting DOA dan PENGHARAPAN hanya pada YANG MAHA ESA. Sentiasa berbaik sangka pada ALLAH. Tidak MUSTAHIL segalanya berlaku kan? REZEKI itu MILIK ALLAH. 

Sesungguhnya , ALLAH itu lebih MENGETAHUI apa yang terbaik buat hambaNYA. ;)

Sekian dulu perkongsian pada kali ini, moga ianya bermanfaat buat kita semua. :)

ieta's@MARZITA ZAKARIA/017.9040142/PENGEDAR SHAKLEE ANDA ;)


------------------------------------------------------

0 ulasan:

Catat Ulasan