Isnin, 1 Februari 2016

PROMO JIMAT FEBRUARI 2016! Nutriferon! Vitalea For Children! ;)


ASSALAMUALAIKUM ... w.b.t

Buat Semua Yang Di Sayangi...

Februari Datang Lagi, Dengan Pelbagai Lagi Tawaran Menarik Yang Shaklee Berikan...

Joom Rebut Peluang Untuk Berjimat Bulan Ini!

Kuatkan Sistem Imun Di Tahun 2016 Yang Panas Ini...

Berlalunya Januari Dengan Tawaran Super Jimat Vivix! Namun, Datangnya Februari Dengan Tawaran Super Jimat Nutriferon! Joom Rebut Tawaran Super Jimat!

Hubungi saya untuk mendapat HARGA Terbaik! In sya Allah... Satu? Dua? atau Tujuh? ... Terpulang pada anda! :)











Anak-anak saya suka sangat minum bancuhan Nutriferon ni,takder lah rasa apa sangat, seminggu sekali je saya bagi kat anak-anak, bila time demam barulah saya bagi setiap hari, tapi anak-anak memang susah nak demam, ubat klinik memang dah lama tak sentuh.

Vitalea for kid berperisa anggur pun sedap! Bukan anaknya je yang makan, maknya pun tumpang sekaki. hi hi hi ...

Saya ikhtiar dengan suppliment Shaklee aje dan di teruskan dengan habbatussauda , gabungkan sekali... ;)

In sya Allah , kita berikhtiar dan serahkan segala-galanya pada Allah jua...
Setiap yang berlaku di dunia ini, segalanya dengan izin Allah jua... :)

Salam Ukhuwwah fillah dari saya...

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami...  ;)
Hubungi Rakan Shaklee Anda 
 Marzita binti Zakaria #  ieta # 
Pengedar Sah Shaklee Malaysia 
 COD Temerloh, Mentakab,/ 
Sg Tekam,Bandar Jengka,Chini & Chini Timur ( hujung minggu )
Shaklee ID [ No : 882012 ]
call/sms/whatsapp/telegram : 017-9040142
email : ietas32@yahoo. com
fb page : Els Aulad House 
fb : https://www.facebook.com/marzita.zakaria.7

0 ulasan:

Catat Ulasan